9 Temmuz 2009 Perşembe

İşte bu da etiketim, logom işte bir nevi :)

İlk kitabım Taze Ekmekler Sıcak Öyküler'de lise matematik öğretmenimiz Yalçın Göçmen'i şu sözüyle anmıştım:

"Bir şeyi bilmiyorsanız hakkında kitap yazın!"


O günlerde bize komik gelen bu sözün aslında ne kadar anlamlı olduğunu daha sonra anladığımı da belirtmiştim.


Farkındaysanız dikiş dikmeyi de bilmiyorum, şu an kendi kendinin öğretmeni ve öğrencisiyim hepsi bu. Tabi bu öğrenim sürecinde internetin katkısını yadsımak olmaz.


Arkadaşlarım "sıradaki kitap çanta dikimi üzerine mi" diye soruyor.


Hayır, sırada bir kitap var ama konu başka (basılmak üzere- sanırım bir iki ay daha bekleyeceğiz, ancak süpriz olsun).


Fakat Yalçın Hoca'nın bana uğurlu gelen sözünün izinde olarak (belki de biraz fazla acele etmiş olabilirim amaaaaa) kendi logomu veya etiketimi oluşturdum arkadaşlar...


Logonun son hali için bir ara uzun bir ara verilmiş de olsa 21 yıllık arkadaşım Tayfun'a çok teşekkür ediyorum. Karşılığında hayatta şansının hep yaver gitmesini dilemekten başka yapabileceğim pek bir şey yok gibi. Ha bir de ilk fırsatta eşine güzel bir çanta dikebilirim mesela.


Ne dersiniz el emeği çantalarımın üzerinde bu etiket şık durmaz mı????





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder