2 Temmuz 2009 Perşembe

Noriko El Çantası







Bugün kendime bir el çantası diktim. Model lazygirl'den. Patchwork tasarım bana ait. Çok seneler evel pazardan aldığım harika bir çocuk perdesi ile bu yapımı kolay sonucu tatmin edici çantayı renklendirdim, bir nevi kişilik kazandırdım. Kot kumaşı ise sevgili Aslı'nın eşinin eski kotunun paçalarından çıkma...




Aslıcığım nasıl olmuş Mehmet'in kotu ama :)







Ancak ben size ana hatları ile fikir vermek adına kendi yaptığım çantanın bir kaç aşamasını çektim.

Astar olarak perdenin hayvanlara denk gelen kısımlarını patrona uygun olarak kestim. Zaten patron dediğimiz de su damlası gibi bir tek şekilden ibaret.

Aynı şekilde Mehmet'in kotunun paçasından da 4 parça elde ettim.



Perdeden kestiğim şeritleri kota üstten diktim. Boylece çantanın dış yüzü şenlendi. Ardından astarın da dış yüzün de her iki kumaşını tek tarafından dikip bir nevi çadır oluşturdum 4 adet (2 astar iki dış)..




İç içe geçirdiğim çadır vari parçaları (yukarda gördüğünüz gibi doğru yüzleri birbirine bakacak şekilde) iğneleyip kenarlarından diktim. Anlamakta zorlandığım tek kısım buydu. Bundan sonrasını yönerge linkinden çözersiniz diyip işin içinden sıyrılayım.



Çantanın büyük bir versiyonunun çok kullanışlı olacağını düşünüyorum. Ama bundan küçük modelin kullanışsız olduğu anlamını çıkarmayın. Oldukça sevimli bir el çantası bu. İçine en elzem şeylerinizi ve fazlasını rahatlıkla alır. Üstelik sıkıldığınızda küçük kızınıza veya yiğeninize omuz çantası niyetine verebilirsiniz...









Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder